Gratis shoppen met fashioncheque

Kans op gratis shoppen in het nieuwe jaar? Ga even langs bij een TNT Postkantoor Het aantal TNT Postkantoren in winkels breidt zich in snel tempo uit. U kunt dus steeds dichter bij huis terecht voor het kopen van December egels, het wereldwijd z versturen van pakketten en aangetekende post. Het dichtstbijzijnde TNT Postkantoor vindt u met de TNT Postkantoorzoeker op tntpost.nl. Deze uitbreiding vieren we gra ag met u! De fas hio nch equ e is een mo die uze cad eau bon wa arm ee u bij dui zen den w ink els in Ne der lan d mo de kun t s hop pen . De bon hee ft een leu ke cad eau ver pak kin g en is te koo p me t een wa ard e van € 20, -, € 50,- of € 100 ,-. Koop Decemberzegels en win! Kijk op tntpost.nl in welke winkel bij u in de buurt het TNT Postkantoor is. Ga er dan snel naartoe, koop een vel Decemberzegels, lever de ingevulde actiebon in en maak kans op een jaar gratis shoppen met fashioncheque t.w.v. € 1.200,- of een van de 100 fashioncheques t.w.v. € 20,-! De actie is geldig van 9 december 2009 t/m 15 januari 2010. Wilt u weten bij welke winkels u kunt shoppen met fashioncheque? Kijk dan op fashioncheque.nl/shopfinder. Ja, ik wil gratis shoppen met fashioncheque! Naam Adres Postcode + woonplaats J a, u mag mijn gegevens gebruiken voor commerciële doeleinden. Lever deze actiecoupon in bij een TNT Postkantoor in een winkel. U maakt dan kans op één jaar gratis shoppen met fashioncheque t.w.v. € 1.200,- of op één van de 100 fashioncheques t.w.v. € 20,-. Deze actie is geldig van 9 december 2009 tot en met 15 januari 2010. Kijk op tntpost.nl/erispost voor de overige actievoorwaarden. De prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld. Alle prijswinnaars krijgen schriftelijk bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Er is post! 25 Zeg het met bubbels

Staatsloterij / PMA

Interactieve e-handleiding, deze mailing of folder is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar uitgeven van digi boeken.

Er is Post december 2009 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication